dijous, 16 de febrer del 2017

PERSONES I PERSONES

Aquest any he agafat un constipat de campionat (com molta gent esclar) es per això que baix anar a la consulta de la nostre mexesa a Sant Martí de Malda, la sala estava plena, la doctora no havia arribat - tenia una urgència domiciliaria -  entres m'esperava hi havia uns joves aficionats amb el seu mòbil i ningú,  però es que ningú, amb va preguntar --necessite seure?....quan per fi va començar la consulta i baix trobar una mica de lloc, una senyora amb diu...no t'assentis al meu costat, ves al costat del teu marit, però, aquí NO. La baix mira , li baix dir,  Perdoni, i baix alluny-arment. Al cap de dos dies he tornat a la consulta, només entrar, una senyora de 91 anys sa aixecat i amb diu.. SEU AQUÍ, jo li dic que no ho puc permetre, i ella amb diu, jo agafaré el meu TACA TACA hi sec al teu costat. Pot ser que sembli una tonteria,  però, per a mi no ho ha segut, es per això que dic que ya persones i persones. M' recordat del meu pare que sempre amb deia, trobaràs una poma, vermella, maca, llustrosa, li dones un mos i està podrida per dins, en cambi una altra que la veus mes arrugada i no fa tan de goig aquella es la mes dolça i bona que has menjat mai. La primera senyora, ja la he oblidat, però de la segona men RECORDARÉ sempre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada