dijous, 16 de maig del 2013

EL CARRER DE DALT

  Un bonic carrer del poble, El Carrer de Dalt : Amb les cases la majoria de pedra com, cal Panchal, cal Farre, cal Benet, cal Cardeñes , ca la Guadalupe, cal Estanque, i alguna altra que amb tan de tems no recordo. A ni ha alguns altres carres mol bonics i ben arreglats però no se els noms, sí recordo altres cases com: cal Vicenç, cal Juanet, cal Creco, cal Jandet, cal Pinell, cal Isidro el Gañet, la Masia ...... segurament men deixo algunes, tindre que fer mes memòria o preguntaré a la meva mare.

2 comentaris:

  1. Cecília, fas un bloc preciós. No et faig gaires comentaris, però m'haig assabentat de moltes coses que no sabia. Tinc poc temps lliure.
    Endavant i enhorabona!.
    Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  2. Cecilia el teu poble em recorda una mica el poble del meu marit. Tambè hi alguns carrers com aquets a Talavera. Trobo que et queda el blog molt bonic. Només que a mi em falta temps per poder mirar-lo. Ja em diràs com van les classes amb el Ramón.
    Adéu i fins aviat.

    ResponElimina